1970 Mustang Mach 1 429

Nadwozie Mustanga zaproponowane przez Forda na rok 1970, jest jednym z najbardziej udanych w ponad 50-letniej historii modelu. Pakiet Mach 1 zapewniał odpowiednie osiągi dla Mustanga w latach 69-70. Jednak zmiany jakie dokonała firma ACS Garage przy budowie tego Mustanga przenoszą go na poziom MACH2.

28 sierpnia 1968 roku Ford zaprezentował nowego Mustanga na rok 1969. Tym razem samochód przeszedł gruntowny facelifting, w porównaniu do pierwowzoru z 64roku. Wprowadzono też wersję MACH 1, która zastąpiła wersję GT jak nazywany był poprzedni mocniejszy Mustang V8. W roku 1970 przyszła kolejna zmiana w wyglądzie Mustanga – galopujący koń pojawił się znów pośrodku chłodnicy ( wersja 69 mała mustanga po boku). Atrapa chłodnicy została powiększona, liczbę przednich reflektorów zredukowano do dwóch, które mieściły się w atrapie chłodnicy. Po bokach atrapy znajdowały się podwójne otwory imitujące wloty powietrza. Podstawowym silnikiem MACHa był V8 351 (o mocy od 250 do 300KM), opcją mocniejszy 428 Cobra Jet osiągający 350KM. Poniżej fotografia przedstawiająca MACH 1.
1970fordmustangmach1
Jak widać na załączonym obrazku, prezentuje się naprawdę drapieżnie. W 1970roku poziom mocy zapewniał bardzo dobre jak na tamte czasy osiągi. Niestety nie dla wszystkich ta moc, prowadzenie hamulce są wystarczające – kochają jednak design i ducha starych samochodów – ich religią jest pro-touring.

Właściciel prezentowanego Macha, zlecił przebudowę Mustanga firmie ACS Garage. Pod maską znajduje się silnik 427CID Cobra V8 osiągający 600KM przy 5900RPM, spaliny opuszczają silnik przez wydechy firmy Borla, a towarzyszy temu bardzo przyjemny hałas. Wnętrze obszyto czarną skórą wraz fotelami pochodzącymi z 2013 Porsche 997. Kierownica to Sparco Suede.

Zawieszenie oparte jest na regulowanym gwincie JRi. Za poziom hamowania odpowiadający wymaganiom XXI wieku dbają zaciski Wilwood, na przodzie Z06 Aerolite 6A z dwuczęściowymi tarczami 14.5″, tył Aerolite 4A ZO6 także z dwuczęściowymi tarczami.

To co najbardziej rzuca się w oczy, to piękne i wielkie 19 calowe felgi Forgeline SC3C Concave, na które założone są Michelin Pilot Super Sport w rozmiarach przód 285-35-19 na obręcz 19×11, 345-30-19 z tyłu 345/30/19 na 19X13!!!

Najważniejszym punktem tego wpisu jest to video, podkręćcie głośność i zaczynamy.

Prawda, że fantastyczny!!! Poniżej kilka zdjęć które pozwolą na spokojnie przyjrzeć się detalom tego projektu.
1970_mustang_mach_1_interior

mach2

mach3

mach4

mach5

mach6

mach7

mach8

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

%d bloggers like this: