Regulamin 2ZKM

REGULAMIN imprezy “2 Zlot Klasycznych Mustangów”

1. Postanowienia ogólne

1.1.      Poprzez regulamin rozumiemy dokument zawierający zasady oraz reguły imprezy 2 ZLOT KLASYCZNYCH MUSTANGÓW zwanej dalej “Imprezą”

1.2.      Nad przebiegiem imprezy nadzór pełni Organizator.

1.3.      W czasie trwania imprezy możliwe są zmiany w regulaminie.

2. Organizator

2.1.      Organizatorem imprezy “2 ZLOT KLASYCZNYCH MUSTANGÓW” jest stowarzyszenie Mustang Klub Polska z siedzibą w Warszawie zwanym dalej “Organizator”.

  1. Termin

3.1       Termin imprezy: 29.08.2020r.

4. Miejsce

4.1.      Impreza odbędzie się w Kielcach w miejscu wskazanym przez Organizatora.

5. Zgłoszenia

5.1. Do udziału w imprezie będzie dopuszczona ograniczona przez organizatora ilość  Załóg (Uczestników), według kolejności zgłoszeń, które dokonają zgłoszenia do zawodów poprzez mail  lub formularz umieszczony na  www.mustangklub.pl, Facebooku mustangklubpolska, oraz Forum stowarzyszenia Mustang Klub Polska.

Organizator zastrzega sobie prawo do zwiększenia liczby uczestników w przypadku zwiększenia ilości dostępnych miejsc. Poprzez fakt uczestnictwa w imprezie potwierdza się znajomość i podporządkowanie się regulaminom, rezygnując z dochodzenia jakichkolwiek roszczeń od organizatora na drodze sądowej w zakresie regulaminu.

5.2    Koszt imprezy oraz świadczenia zawarte w cenie podane są na stronie  www.mustangklub.pl, Facebooku mustangklubpolska, oraz Forum stowarzyszenia Mustang Klub Polska

6. Warunki Techniczne i Bezpieczeństwa

6.1.         Samochody muszą być dopuszczone do ruchu, posiadać ważny dowód rejestracyjny oraz ubezpieczenie OC.

6.2.         W czasie imprezy na żądanie Organizatora zobowiązany jest do obowiązkowego poddania się próbie alkomatem (możliwe przy udziale Policji). Wynik próby musi wynosić 0,00 promila. W przypadku odmowy poddania się badaniu alkomatem, nie stawienia się do próby lub stwierdzenia, że wynik próby wynosi powyżej 0,00 promila alkoholu – Załoga zostaje wykluczona z imprezy  bez prawa żądania zwrotu ewentualnych kosztów.

7. Przebieg Imprezy

7.1.         Uczestnicy biorący udział w imprezie parkują pojazdy na specjalnie do tego celu wydzielonych miejscach przygotowanych przez Organizatora. W przypadku pozostawienia pojazdu na parkingu płatnym, uczestnik pokrywa koszty postoju lub inne opłaty wynikające z regulaminu Parkingu. W przypadku pozostawienia samochodu w miejscu niedozwolonym, nie wskazanym przez Organizatora – Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne konsekwencje.

7.2.         Rozpoczęcie imprezy, jej kolejność, zadania oraz zmiany w organizacji określają komunikaty przekazywane i ogłaszane przez Organizatorów podczas tzw “odprawy”, na którą są zobowiązani stawić się wszyscy uczestnicy. O jej miejscu i godzinie Uczestnicy zostaną powiadomieni drogą przez email oraz komunikaty na w/w stronach.

8. Przebieg Imprezy oraz postanowienia ogólne

8.1.          Organizator nie odpowiada za rzeczy pozostawione bez nadzoru lub zagubione, które zostaną zniszczone lub zajęte przez osoby trzecie. Organizator nie przyjmuje na siebie odpowiedzialności za szkody i straty spowodowane przez uczestników w stosunku do osób trzecich i ich mienia podczas trwania imprezy.

8.2.        Prawo do interpretacji niniejszego regulaminu zastrzega sobie Organizator.

8.3.         Uczestnik zobowiązany jest brać udział w wydarzeniach pokazowych przygotowanych przez Partnerów i Sponsorów Imprezy.

8.4.          Uczestnicy imprezy biorą w niej udział na własną odpowiedzialność, zatem zrzekają się wszelkich roszczeń do Organizatora lub osób trzecich w przypadku doznania szkód materialnych lub uszczerbku na zdrowiu, w jakikolwiek sposób związanych z uczestnictwem w imprezie. Ponadto przyjmują wszelką odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone w czasie imprezy osobom trzecim, w tym Organizatorowi lub firmom i osobom z nim współpracującym.

8.5.          W miejscu imprezy obowiązuje w szczególności całkowity zakaz: „palenia gumy”, driftu, zawracania na ręcznym hamulcu, kręcenia „bączków” oraz jazdy pod prąd !!! Zachowania takie będą skutkować wykluczeniem z imprezy.

8.6.          W hotelach, innych obiektach oraz na wystawie uczestników obowiązują zasady przyjęte przez hotele i właścicieli obiektów oraz terenów. Uczestnik powinien się z nimi zapoznać lub w razie wątpliwości zapytać Organizatora – dotyczy to w szczególności wnoszenia na teren obiektów własnego pożywienia i napojów. Za nie dostosowanie się  całą odpowiedzialność ponosi Uczestnik i w razie nałożenia kar finansowych ma obowiązek je w całości pokryć.

8.7     Wszelkie inne treści znajdujące się na powierzchni pojazdu Uczestnika muszą być przed imprezą uzgodnione z Organizatorem. W związku z tym Uczestnik zobowiązuje się do ewentualnego usunięcia, bądź zasłonięcia na czas Imprezy treści niezaakceptowanych przez Organizatora.

8.8   Uczestnicy imprezy biorą w niej udział zrzekając się wszelkich roszczeń do Organizatora lub Osób trzecich w przypadku użycia ich wizerunku, lub wizerunku pojazdu w mediach społecznościowych Mustang Klub Polska, na stronie www.mustangklub.pl, www.classicmustangrally.pl, na stronach partnerów oraz mediów związanych z Mustang Klub Polska ,za wyjątkiem stwierdzenia użytku komercyjnego na portalach i stronach nie związanych z Mustang Klub Polska. W takim przypadku Uczestnik sam będzie dochodził swoich praw.

8.9.         Uczestnik jest zobowiązany do przestrzegania zasad bezpieczeństwa, oraz przepisów Prawa o ruchu drogowym, na całej trasie Imprezy, chyba, że Organizator powiadomi, że na danym odcinku Załogi są zobowiązane do stosowania zasad określonych przez służby do tego upoważnione – Policja lub Straż Miejska , ewentualnie właściciela terenu przez który samochody się poruszają lub stoją .Organizator zastrzega sobie prawo do usuwania z terenu imprezy osób stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa uczestników imprezy.

8.10.         Uczestnicy biorący udział w imprezie robią to na własną odpowiedzialność, świadomi wszystkich zagrożeń.

8.11.         Organizator nie odpowiada za szkody spowodowane przez kierowców.

8.12          Uczestnik, dokonując zgłoszenia do imprezy, potwierdza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz wyraża zgodę na przetwarzanie  danych osobowych Uczestnika dla potrzeb udziału w imprezie (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 Dz. U. z 2002 r. Nr 101, pozycja 926 z późn.zm).

8.13.        Uczestnik zapoznał się z przetwarzaniem danych Osobowych zgodnie z RODO na stronie https://www.mustangklub.pl/rodo-mkp/