Mustang Klub Polska oficjalna strona stowarzyszenia Mustang Klub Polska

mustang-rtr
2013 RTR Ford Mustang

Ready To Rock – tak należy odczytywać ten skrót. MUSTANG RTR wprawdzie nie ma jeszcze renomy SHELBY, ROUSH czy SALEEN – ale jest na najlepszej drodze aby stać się legendarną wersją Mustanga.

Tak jak i za tymi znanymi firmami, za RTRa odpowiada kierowca wyścigowy w tym przypadku jest to Vaughn Gittin Jr..
Ten mistrz driftingu codziennie rano po śniadaniu upala gumy za kierownicą swojego Mustanga – zresztą próbkę jego możliwości mogliście zobaczyć w niedawnym wpisie 2nd Shift Drif.

Tak prezentuje się RTR.

Mustang RTR przyprawiony jest:
– agresywnym przednim chin spoilerem,
– niewielka lotką na bagażniku,
– nowymi progami po bokach nadwozia,
– unikalnym tylnym dyfuzorem,
– charakterystycznym oklejeniem,
– krótszymi sprężynami FORD RACING które przybliżają emblemat galopującego konia o 1″lub 1,5″ do Ziemi,
– regulowanymi amortyzatorami Ford Racing,
– felgami w rozmiarze 19×8,5″ na których montowane są obowiązkowo Falkeny F452.
– jest nieco zmieniony wydech RTR Magnaflow Performance Exhaust Axleback, który pozwala uzyskać dodatkowe 9KM,
– filtr K&N,
– Ford Racing upper Shock Mount,
– regulowanymi z przodu oraz tyłu sway bar,
– regulowanym RTR Panhard Bar,
– rozpórką,
– wzmocnionymi hamulcami,
– gałka zmiany biegów typ RTR
– dywaniki i tarcze zegarów sygnowane RTR
– oraz tabliczka z nr egzemplarza i podpisem samego Gittin Jr.

Jest to opis Spec 2, który jest dostępny jedynie dla Coyotów. Spec 1 jest nieco uboższa ale za to dostępna również dla V6.

Tak dobrane zawieszenie pozwala właścicielom RTR na drift, jazdę po torze, zawody na 1/4 mili lub po prostu na pewna jazdę na co dzień. Wystarczy tylko nieco zmieniać ich szerokie ustawienia.

Jak widać RTR w SPEC 2 (421KM) nie dysponuje dużo większą mocą od zwykłego GT(414KM), można jednak zamówić kompresor który w zależności od programu zapewni od 525 do 624KM.

Zestawy można zamówić u wybranych dealerów Forda na całym świecie.

Spec 2 z ceną $42,090 bardzo zbliża się do Boss 302 $42,995, który to jak zapowiedział Ford w 2013 roku nie będzie już oferowany. Będzie więc interesującą alternatywą dla klientów chcących zakupić SZEFA.

stang232
Notka a autorze
stang232

Aktywny uczestnik klubowego życia i miłośnik IV generacji. Swój samochód zakupił już na studiach, ale jeszcze się nim nie znudził. Mając możliwość dynamicznej jazdy na torze przećwiczył konstrukcję Forda lepiej niż mogłaby to zrobić trójka z TopGear.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *