Oficjalna prezentacja bazy dla Mustang Race Car’a!

Wcześniejsze zapowiedzi, że 4 listopada będzie dniem wyjątkowym dla naszego projektu potwierdziły się! Wczoraj w warsztacie głównego partnera naszego projektu V8 Motors, niemal w samym centrum Polski (Dąbrówka Wielka k. Łodzi) miała miejsca oficjalna prezentacja projektu dla mediów. Przedstawiciele TVN Turbo, magazynów Classic Auto oraz Auto Świat mieli okazję zapoznać się z ideą naszego projektu i z miejscem, w którym będzie on realizowany, ale to nie wszystko! Pierwszy raz szerszej publiczności zaprezentowaliśmy naszą wspaniałą karoserię Mustanga Fastback z 1966, na bazie której powstanie klubowy, wyścigowy Mustang! To naprawdę niezwykłe, że tak wspaniale zachowany egzemplarz tego rzadkiego auta udało nam się zdobyć dla naszego projektu!

Cały parking wokół warsztatu zastawiony był Mustangami klubowiczów, którzy skupiają się wokół projektu coraz liczniej, z coraz większą determinacją i wiarą w sukces. Gospodarze zaskoczyli wszystkich przybyłych gościnnością oraz przepysznym daniem głównym, muszę przyznać, że wyjątkowe leczo a’la Spontan będę długo jeszcze pamiętał 😉

Materiał z tego dnia może pojawić się w programie raport Turbo już dzisiaj lub w ciągu najbliższych dni! Szukajcie także artykułów na nasz temat w Classic Auto, internetowym wydaniu magazynu Auto Świat oraz w serwisie Na Temat! Nasz najnowszy wpis możecie przeczytać tutaj: http://mustangklubpolska.natemat.pl/38201,budujemy-zabytkowego-forda-mustanga-na-tor

1966 fastback prezentuje się ciekawie jako główny eksponat w "Muzeum V8 Motors"
1966 fastback prezentuje się ciekawie jako główny eksponat w "Muzeum V8 Motors"

Nasi partnerzy:

2 komentarze do “Oficjalna prezentacja bazy dla Mustang Race Car’a!

  • 11 listopada 2012 o 18:30
    Permalink

    Witam – a moze by tak zamiast dychawicznego motorku wstawic 7,3 l na wtrysku z forda e 350?

    Odpowiedz
  • 14 listopada 2012 o 16:48
    Permalink

    Tak ale to żadna sztuka! My nie szukamy łatwych rozwiązań tylko idziemy drogą dawnych konstruktorów wyścigowych mustangów. Poza tym z silnika 289 spokojnie osiąga się ponad 400KM, oczywiście budując moc na obrotach.. ale jak ten silnik brzmi przy 8tys obr/min!

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

%d bloggers like this: