Classic Mustang Rally

Classic Mustang Rally

Classic Mustang Rally to pierwsza taka impreza w Polsce.

Została stworzona w związku z coraz większą ilością Klasycznych Mustangów w Polsce, jako kolejny projekt, który organizuje Mustang Klub Polska.

Są to 4 dni rajdu w terminie 20-24 czerwca 2018 r. Biorą w nim udział Fordy Mustangi I, II i III generacji. Na trasie rajdu wszyscy uczestnicy będą mieli różnorodne zadania do wykonania. Oczywiście jest to impreza rodzinna, więc zadania będą dla całych rodzin i na pewno będzie przy nich masa zabawy.

 

TRASA RAJDU

Rajd odbędzie się na trasie Sochaczew-Płock-Włocławek.

20 czerwca – spotykamy się po południu w hotelu, w okolicach Sochaczewa.

21 czerwca – rano jedziemy do Sochaczewa gdzie jest oficjalny start. Następnie ruszamy wyznaczoną trasą wg otrzymanej mapy mając po drodze różne zadania do wykonania. Kończymy dzień noclegiem w okolicach Płocka

22 czerwca – jedziemy do Płocka gdzie mamy kolejne zadania a następnie trasa rajdu wiedzie do okolic Włocławka gdzie mamy nocleg.

23 czerwca – jedziemy do Włocławka tam jest kolejny punkt programu i po południu wracamy na oficjalne zakończenie Rajdu (ten sam nocleg, co 22 czerwca)

24 z żalem rozjeżdżamy się do domu.

Odcinki dzienne nie są długie, co nie oznacza, że na ich trasie nic się nie będzie działo . Trasa jest w pełni dostosowana do Klasycznych samochodów. Na zdjęciu widzicie ogólną trasę, która będzie urozmaicona przez dodatkowe okoliczne przystanki.

 

INFORMACJE ogólne

. to ma być prawdziwy Rajd . Każdego dnia na początku będą rozdawane zadania na trasę. Przez wszystkie dni, na trasie będą przystanki z atrakcjami, checkpointy, zadania do wykonania i oczywiście na całej trasie trzeba się dokładnie rozglądać – co będzie przyjemne, ponieważ trasa jest bardziej malownicza niż wyścigowa. Na wszystkich przystankach oraz na samej trasie będzie można zdobywać punkty, dzięki którym wyłonimy zwycięzców. Oczywiście nie jest to wyścig na czas a skupia się na wciągnięciu do zabawy wszystkich uczestników. Zadania będą tak przygotowane, aby całe załogi brały w nich udział, nikogo nie zmuszamy, ale gorąco zachęcamy.

Rajd ma za zadanie integrować uczestników z odrobiną rywalizacji. Pomimo spokojnych i niedługich odcinków na pewno nie będziecie się nudzić i mimo wszystko mam nadzieje, że będziecie troszkę zmęczeni, … ale zadowoleni na koniec dnia.

Rajd będzie utrzymany w konwencji pikniku i biesiad. Miejsca noclegowe są tak wybrane, aby poczuć kontakt z naturą i po całym dniu atrakcji móc się zintegrować na kocykach (jest to „zestaw obowiązkowy”, który trzeba zabrać na rajd!!). Wieczorem będą biesiady przy ognisku i grillu, w chatach i karczmach … mile widziana gitarrrra .

Staraliśmy się wybrać małe klimatyczne miejsca noclegowe – więc takie wygody jak dostawki dla dzieci lub łazienki w pokojach czasem mogą być niedostępne, ale mam nadzieję, że Nikogo to nie zrazi a te niedogodności zrekompensuje program, który wypełni nam dni i wieczory.

Przez cały Rajd będzie nam towarzyszyć samochód serwisowy niezawodnej ekipy CarForceOne – która od 10 lat towarzyszy nam w imprezach i specjalizuje się w dbaniu o Mustangi tak aby wszystkie dojechały do mety.

Na trasie Rajdu będą również dwie załogi sędziowskie – oczywiście też Mustangi i też pełnoletnie , ich zadaniem będzie dopilnowanie, aby na trasie wszystkie zadania i atrakcje były dla uczestników przygotowane. Oprócz pomocy dla załóg będą również sprawowały piecze nad prawidłowością wykonywanych zadań i podliczaniem wyników

 

INFORMACJE praktyczne

Rajd trwa 4 dni w terminie 20-24 czerwca 2018 roku.

Udział w nim mogą brać Fordy Mustangi I, II, III generacji, czyli roczniki 1964-1993.

Koszt rajdu wynosi 1450 zł. – jest to cena za każdą 2-osobową załogę uczestniczącą w rajdzie, … jeśli znajdziemy jakiegoś strategicznego sponsora to będziemy obniżać koszty – jak ktoś ma pomysł to zapraszam do współpracy

W rajdzie bierze udział 20 załóg Rajdowych + 2 załogi samochodów sędziowskich + 1 załoga samochodu serwisowego.

Zapewniamy w cenie Rajdu 4 noclegi, śniadania, lunche, obiadokolacje oraz atrakcje na trasie. W cenie są pakiety startowe i wszystko, co niezbędne do brania udziału we wszystkich zadaniach.

Powyższa cena jest za 2 osoby. W przypadku załogi składającej się z 3 lub 4 osób dopłata wynosi maksymalnie 700 zł za każda dodatkową osobę bez względu na wiek. Przy większej ilości osób – czyli ponad dwie – Postaramy się o większy pokój z dodatkowymi łóżkami, ale niestety nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Gwarantujemy natomiast udział we wszystkich atrakcjach i pełne wyżywienie. Po skompletowaniu załóg, będziemy ze wszystkim większymi niż 2-Osobowe kontaktować się indywidualnie w celu określenia dodatkowych kosztów i możliwości dostawek.

Będziemy na bieżąco informować o osobach, które się zgłosiły na Rajd – decyduje kolejność zgłoszeń – mamy miejsce dla 20 załóg. Jeśli będzie większe zainteresowanie stworzymy listę rezerwową

W terminie 7 dni od potwierdzenia ze strony organizatorów, że dana załoga będzie brała udział w Rajdzie należy wpłacić 700 zł bezzwrotnego zadatku. Jeśli któraś załoga zrezygnuje, w jej miejsce wchodzi pierwsza z listy rezerwowej i tylko w takim przypadku zwracana jest zapłacona zaliczka. Końcową kwotę należy dopłacić do 30 kwietnia 2018 roku.

Z każdą załogą biorąca udział będziemy się kontaktować indywidualnie w sprawie dodatkowych danych potrzebnych do Rajdu.

Zapisy ruszyły 14 stycznia (w niedzielę) o godzinie 20:00 – i po 3 dniach był już komplet. Jeśli jesteś zainteresowany proszę wypełnij formularz a zostaniesz wpisany na listę rezerwową, lub napisz maila po więcej informacji.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfMlAS7ZdPL_oOrnFlPEnii2DP5epDiC-PdacWIM68JgYK1zQ/viewform

 

Chcecie być częścią rajdu – uczestniczyć w nim, spotkać go na trasie albo obserwować go ze swojego fotela, a może być Partnerem – skontaktuj się z nami i bądź na bieżąco – obserwuj stronę Rajdu

www.facebook.com/classicmustangrally

Kontakt: zlot@mustangklub.pl

 

UCZESTNICY

1. Sylwester (sylwester66) – 1973 HardTop
2. Branislav (Brano) – 1967 fastback
3. Wojtek (WojtasW) – 1973 convertible
4. Roman (Tyvon) – 1968 Coupe
5. Arek (Astro71) – 1969
6. Kuba (Kerrax) – 1970, MACH1
7. Paweł (KapitanPlaneta1) – 1966 Coupe
8. Wojciech (Wojtek_80) – 1967 coupe
9. Marcin (MarcinP). – 1966, coupe
10. Andrzej S. – 1968 fastback
11. Konrad (Lamina) – 1968 fastback
12. Andrzej (Max)- 1970 , 1973 , 1968 ?
13. Mateusz T. – 1971 convertible
14. Marcin (Maku) – 1971 convertible
15. Piotr (Conver67) – 1967 Convertible
16. Przemek (Przemek64) – 1964 1/2 Convertible
17. Konrad K. – 1973 Grande
18. Zbigniew (Szuba1) – 1968 Convertible
19. Krzysztof (beksa) – 1973 convertible
20. Michał (emgie) – 1966 fastback

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

%d bloggers like this: